De laatste loodjes - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Tessa Zwanenburg - WaarBenJij.nu De laatste loodjes - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Tessa Zwanenburg - WaarBenJij.nu

De laatste loodjes

Blijf op de hoogte en volg Tessa

10 Juli 2016 | Nederland, Arnhem

De camper is bijna klaar, het schooljaar bijna ten einde, de kinderen geinstrueerd over shorpioenen en straathonden en -katten...Tijd om te gaan!

De route staat nog niet vast, wel globaal... Via de alpen (Routes des Grandes Alpes van meer van Geneve naar Monaco), naar Sete en dan oversteken naar Marokko. Daar een week of 7 a 8 rondtrekken om vervolgens via Portugal, en Atlantische kust van Spanje naar het noorden te rijden. Of zoiets...We gaan het wel zien, waar het mooie weer ons ongeveer heen brengt!

We hadden het er vandaag nog over; hoelang zal het duren totdat je een vakantie/reisritme gevonden hebt. Alle stress en drukte van thuis vergeten en vooral genieten met en van elkaar...

Ik laat het weten!
Voor nu in iedere geval nog even door tot het echt zover is.

Tot snel!

Carlijn:

Wat een super avontuur!!

• 13 Juli 2016 - 17:37

Celine :

Wauw wat een geweldig avontuur. Geniet van elkaar, de reis, de mooie dingen en spannende en gekke situaties. Groetjes Celine

• 13 Juli 2016 - 17:58

Mayella:

GAAF hoor!! Geniet er van!!

• 13 Juli 2016 - 20:15

Alice:

Zoals mijn moeder zou zeggen: veurzichtig weez'n en goud om elkoar denk'n. Sie binn"n doar nie wies....Ik begin steeds meer op haar te lijken maar zie de lol er ook zeker van in. Geniet. Xx

• 13 Juli 2016 - 20:32

Esther:

Succes met de laatste voorbereidingen en geniet van dit mooie avontuur!

• 13 Juli 2016 - 22:23

Taisa :

Hi Tessa,
    Lijkt me leuk om jullie belevenissen te volgen! Alvast een heel fijne reis gewenst voor jullie en de Kids. Geniet ervan!

• 14 Juli 2016 - 00:44

Roger Olislagers:

Wauw gave reis ga jullie volgen met de kids, ben benieuwd naar jullie ervaring

• 14 Juli 2016 - 07:17

Ilse:

Wens jullie alvast heel veel plezier!! Geniet ervan. Ik ga zeker jullie reis en verhalen volgen. Groetjes Ilse

• 14 Juli 2016 - 09:54

Annemiek:

Leuk! Heel veel plezier! Marokko is echt super!!

• 14 Juli 2016 - 21:45

Diana:

Lieve Tessa,

Het wordt sowieso een ervaring voor jullie allemaal om nooit te vergeten! Schrijf vooral reacties van de kinderen op! Die ervaren anders dan volwassenen en daar kun je zelfs nog van leren

• 15 Juli 2016 - 21:16

Petra Van Aalten:

Hee Tessa,

succes met de laatste voorbereidingen.
    Geniet ervan!
    I volg je/jullie
    lieve groet
    Petra

• 18 Juli 2016 - 16:21

Joris:

Heel veel plezier en veel succes met de eerste etappe!

Liefs, Joris

• 19 Juli 2016 - 18:52

Frederike En Jelle:

Hai hai,

Ik zie dat jullie nog in Nederland zijn of wellicht al lekker onderweg... Geniet van de mooie en bijzondere trip en alle onverwachte wendingen.

Jelle was zojuist druk 'aan het bellen' met Jorre :) Hij wordt flink gemist, dus in onze fantasie is hij ook gewoon af en toe hier in huis ;)

liefs Frederike en Jelle (en Erik en Feline natuurlijk)

• 20 Juli 2016 - 09:43

Nel En Willem: